Helg

Visst är det härligt med helg !! Igår slutade oskar redan klockan två. Han hämtade upp mig o Kevin hos M (o magen) Vi hade följt med dem hem efter vi ätit lunch på stan. Får ju promenera lite med henne så bebisen vill komma ut :)
Iaf.... när vi kom hem bakade vi lussekatter och lyssnade på julmusik!!! Mysigt värre! Oskar gjorde även sitt favort julgodis rocky road. Mkt gott.
Kevin gjorde en egen bulle :)Kevins bulle är ju då den i hörnet, så söt! Han fick trycka till den snabbt då han helst ville äta degen. Ingen bra idé tyckte vi o tvättade alla fingrar så de blev degfria. (Lägg inte märke till mina snygga byxor)

(snygga byxor jag vet)
Sedan blev det sängen för Kevin o kinamat för mig o Oskar. och Idolfinal el ja Oskar tittade på "På spåret" via datorn. Så att vi ändå kunde umgås... el nått... haha
Erik vann HELT RÄTT!

Idag har vi (tillsammans men en miljon andra galna människor) varit på Väla o julhandlat lite. Idag tyckte faktiskt inte ens jag att det var mysigt att gå omkring där. Käkade gjorde vi på en bänk. Kevin var hungrig så vi hann lixom inte gå o vänta på ett ledigt bord som alla andra gjorde. Ne, vi värmde hans mat o satte oss på en bänk sen gick oskar o köpte lite hamburgare till oss. Mätt blev man ju iaf :) Fick mer tid till att leta julklappare flesta är klara. Några på gång o nån som ska inhandlas. Började även med insalgningen när vi kom hem. Så mysigt det är med julen! Jag älskar att slå in julklappar. Kan köpa hur många som helst. Men inte i år. I år finns det inga pengar i plånboken till det. Lika bra... har inte så mkt tid att slå in dem heller ju ;o)
Sen har det inte hänt så mkt mer. Lagat lite mat o landat i soffan o här är vi nu...
I morgon blir det att tvätta en massa kläder, plocka o greja, kanske  går en promenad o gungar lite.

Nu börjar det bli dax för mig att tänka på refrängen.... Jag hade sovmorgon idag så i morgon är det ju Oskars tur. Hoppas på en lugn natt o något längre morgon eftsrom Kevin inte sovit mer än ca en timme sammanlagt under dagen idag. *hoppas,hoppas*

Dax o ladda upp detta inlägg nu då o se om jag lyckats med att ladda upp bilden. Spännande....

Sov gott !

Kommentarer
Postat av: Malin

Men min lilla fis va söt du är! :)

Det är verkligen roligt att slå in julklappar, på söndag ska vi hjälpa till med de i en stor Bokaffär.

Hoppas för all del att de där himla lussekatterna blev goda så du kan skicka några till mig ;)

Puss!

2009-12-14 @ 07:57:40
URL: http://mostermalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

goda är de... men tror tyvärr inte de håller smaken hela vägen bort till dig. Jag ska baka åt dig tills du kommer hem nästa år. :o)

2009-12-14 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0