Hipp Hipp Hurra för mig idag !

För idag är det min födelsedag! Känns som vilken dag som helst. Vi har plockat o grejat här hemma och försökt komma iordning lite. Satt upp rullgardiner iställe för lakan för fönstren osv. Så min dag har vi använt till att göra saker som verkligen behövdes. Precis vad jag ville just nu. Vill verkligen få ordning på allt nu. Ni som känner mig vet ju att jag Hatar! när det är rörigt.
På tal om rörigt så är vår lägenhet i Halmstad så ren den kan bli nu! Vi var där hela dagen igår och städade medan Kevin busade hos farmor o farfar. Tur att han fick vara där annars hade det nog tagit minst två dagar att städa :)

Nu är det söndag. Oskar jobbar i morgon vilket innebär upp kl fem-sex för min del. så jag får nog gå o lägga mig nu om jag ska vara på någorlunda gorr humör i morgon när bästaste Carro kommer från Hlmstad o hälsar på! Karin ska oxå vara med. Ska bli så trevligt !

(visst var jag duktig nu som bloggade lite Malin) =)
Hoppas vi hinner koppla ihop gammla datorn i morron kväll så jag kan fixa me bilder oså oxå.

Puss o gonatt !

Kommentarer
Postat av: Malin

Så kul att du skriver lite, men allt detta visste jag ju redan, hihi!



Saknar dig min vän! PUSS

2009-11-16 @ 20:08:44
URL: http://mostermalla.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de tog visst lite tid för mig att skicka kortet och för de att komma fram... Kunde ju skickat ett grattis kort, men kom på de lite sent, sorry! :)



De låter som du börjar känna dig hemma i nya staden och lägenheten iallfall! Så kul för er tycker jag...



O så kul att familjen kommer ner! :) Blir ju säkert mys!



Nu blev de ju inget skypande denna veckan heller, nästa vecka då!!! Vi måste bestämma en dag, morgon för dig o kväll för mig...

PUSS! <3

2009-11-21 @ 01:27:51
URL: http://mostermalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0