Jag har gett mig in i bloggens värld !!

Kanske mest för att min älskade vän är så långt borta. För att jag inte ska missa att uppdatera henne om mitt och min familjs liv. Och för min älskade familj i Småland. Ska visa dem min blogg och se om de kan lära sig läsa den.
Måste säga att jag inte vågar lova att det blir något av detta. Kanske skriver jag fem ggr om dagen el en gång i månaden. Jag vet inte men jag hoppas att jag kan vara duktig och skriva ofta. Det beror väl på om jag frå några läsare oxå... haha.
Men eftersom jag själv tycker det är jättekul att läsa andras bloggar ska jag försöka bjuda på spännande läsning ;o)

Jaja, först kommer ni nog få se några experimnet på hur man man använder bloggen med design osv. Jag har ju aldrig varit nått proffs på datorer. En och annan felstavning blir det nog oxå då fingrarana ofta sliter på nya bärbara datorn som jag inte alls är van vid.

Sen blir det nog mest prat om vad Kevin gör för bus på dagarna och massa bilder på honom. (när jag killat upp hur ma lägger upp sånna o vi har kopplat ihop vår gammla dator där bilderna finns)


Dt får bli allt för ikväll.

HejHej sålänge !

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjohoo! Va kul detta kommer bli :) Jag är nöjd om du uppdaterar en gång i veckan eller nått och får se lite bilder på min lilla plutt!

Saknar er så mycket...

PUSS <3

2009-11-12 @ 22:09:16
URL: http://mostermalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0