Bullar =)


mmmm... idag har jag bakat Kanelbullar! och de blev bara sååå goda ! Jag är ju hur duktig som helst. Har visst blivit lite baksugen. I söndags gjorde jag semlebullar, bröd o kakor oxå. Gott det med. Tur att jag kommit igång med träningen så jag kan smaka oxå =)

Annars då??
jo, idag gick vi upp kl sex. phu! (lilleman som börjat sova lite längre trodde jag) Blev nog lite väckta av O som började rdan halv sju idag o va uppe tidigt o grejade. Vi slöade lite i sängen och runtomkring. Alltså underökte förbjudna sladdar o försökte dra ner vattenglas från sängbordet. När jag fick nog gick vi ner o åt frukost. Sen gjorde vi oss iordning för att ge oss iväg till öppis. Det var trevligt där. Sista gången nu på ett tag kanske !?
Vi kom hem Kevin sov så det fick han fortsätta med här hemma. Jag slappade en stund o åt lite. Sen började jag med bullarna o sen vaknade lilleman o vi fortsatte med bullarna ihop. Mamma/"Mormor" ringde på skype oxå. Kevin vinkade förtjust! :)  Sen blev det middag när älsklingen kom hem o sen stack jag på afro dans. Skoj,skoj !!



Imorgon börjar allvaret. El nja nästan... inskolningen iaf. Jag börjar jobba den 22 så DÅ börjar den nya vardagen. Jag tror att det kommer gå hur bra som helst. Kevin kommer antagligen trivas kanon på förskolan !  Det säger alla som träffar honom på öppa fsk oså. Han är så nyfiken o bryr sig inte alls om mig när vi är iväg. Men,men det återstår att se ju. Imorgon ska vi dit 9-10. Skoj!



Ville lägga upp lite bilder men det verkar inte funka alls idag så det får bli en annan gång.





Puss & Hej











Kommentarer
Postat av: Malin

Oj va de händer grejer nu! Inskolning imorgon... Shit va spännande :) Kommer gå super tror jag!

Vi borde skypa snart, saknar ju er.

Puss <3

2010-02-09 @ 23:26:43
URL: http://mostermalla.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänk vad tiden går, det är ju helt galet!!Han kommer trivas super tror jag! Och du med på jobb:) KRAM!

2010-02-12 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0