Träningsvärk & chips !

Härlig kombination... Idag känns det nästan som att jag kan äta mina chips med gott samvet för satan vilket träningspass jag kört idag. Utgångsläget var väl inte det bästa. Hade träningsvärk redan när jag började passet så nu kan jag knappt röra benen. Phu ! Men som sagt sitter här med lite chips, vin o choklad (och cocacola haha) för att jämna ut det hela.

Lilla K somnade redan strax innan sju ikväll. O skulle lägga honom i sängen o så pekade han på sin cd-spelare o ville ha lite vaggvisor på . :) sötnos! Han gillar verkligen att det kommer ljud ur den där saken när man trycker på knappen. Nu sover han iaf sött o hoppas han gör det hela natten.

O drog precis iväg på pokerkväll. Lite spontant av grabbarna men han tycker det är jätte roligt så jag tyckte han skulle åka iväg. Så kan jag se Let´s dance istället för På spåret =)   härligt!

Oj, hostade nu. Ajaj min mage. Ännu mer träningsvärk där imorron !

På tal om hosta så var jag med Kevin hos läkare idag. Lät bra men han var väldigt röd o halsen så de tog prover men det var bara vanlig förkylning. Hon skrev ut hostmedecin så han förhoppniingsvis slipper hosta så han kräks fler ggr. Idag har han iaf haft lite bättre aptit. Köpte lite burkmat (hans favoriter från 8 mån) o det har gått ner två nästan hela portioner. Känns skönt. Vet ju att han överlever utan mat nån dag men man blir ju orolig ändå.
Han måste ju vara frisk till inskolningen nästa vecka :)   (eller inte!!! gör mig inget om vi skjuter lite på det)

Idag har vi även handlat lite mat, myst o lekt med Kevins nya favorit leksak- plocklådan. Han är så duktig o stoppar i två av formerna alldeles själv. O han vet om det. Klappar händerna o ler när han "ploppat ner bitarna" :) (kan det vara så att ngn mamma o pappa berömt honom när han lyckats) haha


Här skulle jag fånga hans applåder på bild men han tog precis ner armarna o satte fart mot kameran istället :)





Nähä nu ska jag se hur mkt pengar de vinner på postkodlotteriet/miljonären el va det heter nu för tiden.
Ha en trevlig helg alla ni !


Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Barakids - uppdaterar om allt som har med barn att göra

söt liten kille! :)

2010-02-06 @ 00:30:26
URL: http://barakids.blogg.se/
Postat av: Pialena

=)

2010-02-06 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0