Fredagen

Idag är det fredag !!! =) o älsklingen slutar jobba om ca 40 min (i skrivandets stund alltså)
Lilla hjärtat ligger o sover. Han har sovit 2h o 20min nu så han vaknar väl när som helst.

Nu ringde mamma :)  trevligt, trevligt! Jag gillar skype !

Nehe lilleman har inte vaknat trots att jag pratat här nere. Får väl väcka honom när jag skrivit klart här sen.
Funderar på om vi ska ta en sväng till badhuset i em. Lääängesen vi va där. I Halmstad senast o de va längesen nu. Oskar o Kevin som va där. El ne förresten det var no i Tysklad senast vi var i  badhus. alltså september. Skärpning famlijen !!!

Handla ska jag/vi oxå göra. Lite gott till helgen. Imorron ska O på "herrmiddag" med poker o jag får besök av M o lilla söte L. Så jag ska väl sno ihop nått gott o äta till oss. Oså tänkte jag göra Tildas supergoda vita chokladsås med frukt till. (tack för det receptet T) Den är sååå god !

Oj, hungrig! jag har visst glömt bort att äta idag. Skurade golven så jag kunde inte ta mig til köket. Men nu har det nog garanterat torkat. Får väl gå dit o värma lite skink-lasagne sen gårdagen kanske. El så väntar jag till O kommer hem o kanske vill äta med mig. Mkt trevligare o äta med sällskap !

Nu hör jag att någon börjar röra på sig där uppe. Bäst o sluta!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0