Äntligen har jag tränat !!!!!!!!!!!!!!!!!

Såååå underbart!! Idag på em var jag o tränade !! Hur gott som helst ! det var det bästa, förutom Thriller Live i Malmö, jag gjort sedan Kevin föddes. Man blir så glad av att träna.
Nu är jag igång. Hinner jag inte träna (el behöver vila pga träningsvärk) så ska jag iaf promenera varje dag. Iof. så brukar jag ju promenera varje dag. Men nu är det verkligen ett måste !

Just nu är oskar iväg o spelar innebandy med ett gäng. Han kommer nog snart hem. Jag har precis lagt Kevin som sömnade sött efter ett härligt bad. Den ungen älskar verkligen att bada :)
Annars har vi integjort så mkt idag. Skönt! Vi var ute o kände lite på snön o letade fram mina träningsskor i förrådet. Keven var så söt när kan kröp omkring. Han hörde grannflickan på andra sidan staketet o kröp in till henne för att kolla läget.

Att vinka är verkligen hans favorit grej nu. När oskar hämtade tidningen på fm satt vi i hallen på golvet. När K hörde att han närmade sig dörren igen så ställde han sig upp på knäna o började flaxa med armarna redan innan O han ta i dörren. Samma sak när har hör ngn av oss gå nerför trappan o han är nedanför. han flaxar med armarna så han nästan trillar omkull :)

Veckan som kommer är väl den första riktiga veckan efter ledigheterna... Öppna fsk öppnar o ungar börjar skolan.
Imorron ska vi tvätta 7-12, hoppas verkligen inte Kevin bestämmer sig för att sova till 7 el 7.30 just i morron då. O. är ledig på fm. o ska nog en sväng till gymmet. På em. kanske jag o Kevin tar en tur till öppna fsk i stan.
På tisdag ska vi förhoppningsvis till Halmstad en sväng. Hälsa på lekkompis till K o lekkompis till mamma :) o jobbet oxå tänkte jag. Lääängesen de träffade Kevin. Men vi åker bara om väglaget tillåter.
OCH om inte min kropp är helt förstörd så ska jag även träna på tis kväll !! :)

Sen får vi se cad resten av veckan erbjuder.
Nu ikväll ska jag iaf surfa vidare lite o sen luta mig tillbaka i soffan.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Sjöström

Haj haj! det var värst vad pimpad din blogg har blivit, skitsnyggt ju! bra där med träningen Pia!! Var du i Halmstad idag? det var det värsta, utan att hälsa på mig??????? :) hihi! Jag kommer nog inom er på fredag efter klippningen om det är ok? jag ringer då isåf! KRAM!

2010-01-12 @ 19:44:05
Postat av: Pia

Hej Linda!

JA fin va? EN tjej som hjälpte mig med den. Jag kan ju inte sånt.

Nej,nej jag var aldrig i Halmstad. Tyckte det var onödigt att åka när det är halt oså. Väntar på bättre väder. Ja du får gärna komma på fre. Ska du klippa dig? när? Kram sålänge

2010-01-13 @ 11:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0