Kevin vill åka pulka men det fick bli snowracer

Jaha då var oskars två lediga dagara snart över. Men vi har faktsikt hunnit med en del...
Igår fixade vi gymkort !!!!!! mkt bra, mkt bra !! Tänkte jag skulle gå på nått pass i morgon kanske. Idag har det ju varit röd dag o inga bra öppetider. Efter att det fixats igår träffade vi K & M lilla L för att äta lunch i ishallen. OJ vilken god mat de hade där. Lte synd att vi bor så nära... finns risk att jag tar mig dit fler gånger när magen är hungrig. Det var iaf. hur trevligt som helst att träffa dem. Herregud när Kevin var2,5 v gammal höll jag mig nog bara hemma o orkade ingenting!
Kevin somnade på vägen hem o fortsatte med det en stund o vi fixade lite här hemma. På kvällen gick oskar åter till ishallen men denna gång för att se en match. Ingen höjdare tydligen. Jag hade det lugnt o skönt hemma. Även om Kevin sover lite oroligt o vaknade ett par gånger t.om. innan vi hade hunnit gå o lägga oss. Han var även vaken ca en timme runt kl tre. Ser i munnen att det är tänder på G. Nu när han skulle sova i kväll fick han lite alvedon så han kan sova gott.

Såhär fin har Kevin varit idag :) (ända tills han kräktes o vi fick byta till andra oxa fina kläder)



Oskars morbror med fru o barn har varit här o fikat idag. Så kevin o pappas kusiner fick leka lite. han älskar ju andra barn så det var kul!
Senare på em. tog vi en tur på snowracer. (eftersom alla pulkor är slutsålda i Ängelholm) O fick dra både K o mig som satt bakom o höll i. Men de gick snabbt iaf. O Kevin tyckte det var mkt roligt !!





Nu har jag varit uppe o väckt sambon som somnade när han skulle natta lilleman så nu ska vi se film. Ska kolla i skåpet om det finns ngt gott att äta på oxå. :) (ni känner mig)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gott Nytt & God Fortsättning =)



Ser helt underbart ut.. pulka & snö!! Kram kram

2010-01-06 @ 21:18:01
Postat av: pia

tack det samma Sabina. Hur känns det nere i skåne nu?? Hoppas ni håller på att komma iordning o trivs kanon! Kramar!

2010-01-07 @ 11:06:57
Postat av: Sanna

hej! vad roligt att du hittade mig på fl :)

jo, profilbilden hittar du under inställningar-profil, då har du bildalternativ längst ner tror jag. dom andra som jag har där uppe vet jag faktiskt inte, det var min snälla syster (lahlfeldt.blogspot.com) som fixade åt mig. ha det så bra!!

2010-01-07 @ 15:11:33
URL: http://sannahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej min älskade vän!

Vad fint du gjort det här inne på bloggen :)

Vill oxå ha en header med lite bilder ju...

Kul att du skaffat gymkort nu, verkar de gymmet bra eller? Jag har kommit igång lite också faktiskt :P

Saknar Er! Pussar

2010-01-08 @ 04:26:43
URL: http://mostermalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0