Kevins födelsedag 27 jan !

Lilleman har fyllt år =)  1 år är han ! Helt galet !
Födeledagen började iaf. med han att vaknade mellan mammo o pappa. Fick presenter. Han blev nästan lite generad i början. och självklart var pappret roligast.



Sen blev det frukost o lte mys. Jag fixade tårtan osv. Jag drog iväg på intervju.(gick ju bra) Kevin o pappa lekte med nya grejer och sen tog Kevin med pappa på en pulkatur medan jag lagade mat.



Dax för lite lunch o sen sova en stund. Under tiden fixade jag mer mat till kvällen o bakade foccia, blåste ballonger osv.


åå det var roligt att vakna o komma ner till ballongerna =)





mammas 1-åring !!




Vi bytte till fin-kläder och Kl fem kom gästerna för att fira Kevin som fick massa fina presenter !















Tittar när pappa blåser av en raket utanför. )ja, pappa gillar fyrverkerier)





Sen bjöd Kevin gästerna på en av sina favoriträtter- lasagne !! O sen blev det TÅRTA o lilla hjäratat blåste ut ljustet alldeles själv =)





Tårtan bestod nästan bara av frukt o grädde ändå ville han bara ha kiwin =)


Klockan blev mycket o Kevin var helt slutkörd efter detta lyckade kalaset. Borstade tänderna o tog på pyjamas o la honom i sängen och han somnade på direkten trots allt folk som pratade på nerevåningen. Då har man haft en bra dag =) !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket för det fina kalaset!!! Och god mat fick vi, jag häller med Kevin - lasange är sååå gott!!

2010-02-02 @ 08:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0