Längesen nu.



Ja, nu var det längesen jag skrev här ju. Skrev häromdagen men då försvann allt jag skrev så jag blev sur .
Gör ett nytt försök... fast då utan allt det där jag hade skrivit innan.

Har pratat med min vän idag =) låter ju som jag bara har en när jag skriver så. Men lite så är det ju. Jag har bara en SÅDAN vän. Det finns bara en som hon!!! Oj vad jag saknar henne. Nu har hon varit iväg i tre månader. Tiden går ganska snabbt ändå. Om två dagar kommer hennes älskade man dit oxå. Så härligt !
Kevin vinkade som en galning på skype =)












"BFF" =)






Annars har Kevin o jag tagit det lugnt. Hållt oss inne idag. Dammsugit o torkat golv o sånt roligt. Han är mkt hjälpsam. Kör damsugaren efter mig :) Golven torkade jag själv när han sov, smidigast så :)

Imorgon tänkte vi ta en tur till öppis på fm. Sen ska vi hadla present till en liten kille som vi ska på 1-års kalas hos på fredag. Ska bli kul. Snällt att nyinflyttade Kevin blev bjuden tycker jag =) Det är en pojke o hans mamma som vi träffat på öppna fsk i stan.

Nej nu ska jag leta efter nån rolig blogg att läsa o kolla lite tv tror jag. El skulle jag stryka lite kläder kanske?


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Din BFF ;)

Du är ju för söt! Blir ju helt tårögd... Saknar dig hela tiden ska du veta, ibland så tänker jag att detta o detta ska jag ringa o säga till Pia nu, men de e ju inte så lätt :( Men som sagt, tiden går sååå fort och när du minst anar de så är jag hemma igen ;)

Älskar dig min vän <3

2010-01-20 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0