Sjukling här hemma



ja, mitt lilla hjärta har feber. Stackaren. Det börjad eigår helt utan förvarning när vi kom hem o hade varit iväg på öppis o på stan. Han var het som en kamin. O hade 39,5 stackaren. Fick panodil o piggnade faktsikt till lite. Men har vi inte sig själv. Somnade vid halv sju när jag var o tränade. Vaknade vid nio o var supervarm igen. Fick mer panodil o vi somnade tillsamans i sängen. Sen Hade vi en rolig natt.... mkt gnäll o varma var vi. vattenflaskan flög fram o tillbaka mellan sängbordet o Kevins mun :) Napparna tappades o kastades o han sparkade så mkt han kunde på sin stackars pappa som försökte sova. (som inte gick o la sig på soffan den dummern) Men,Men vi steg upp vid åtta tiden o hann precis vinka hejdå till pappan :)
Fick i honom lite frukost.
Tempen är nu nere på 38,5 utan panodil. Gav honom lite panodil så han skulle slippa febern. Nu sover han sött i sin säng.

Så det nlir inget kalas för Kevin idag. Kvällen blir nog lugn med På spåret o popcorn. (eftersom oskar förbjudit mig att köpa mer godis o chips ) aaah. men de ska kankse gå bra ändå :)





mitt lilla hjärta när han inte är sjuk =) (ett par månader sedan)





Puss & Hej




Kommentarer
Postat av: Mallan

Men stackars lilla plutten! Hoppas att han blev mer piggare framåt kvällen.. Inte alls kul att vara sjuk liten kille ju :(

Krya på dig min lilla gullunge :)

Puss o Kram

2010-01-22 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0