Jag lever....

Ville bara säga det. Folk har frågat vart jag tagit vägen. Men jag lever o alla andra i familjen oxå :) Jag har bara blivit drabbad av enorm trötthet osv. Både jag o Kevin har varit mkt sjuka oså har jag ju börjat jobba. Sånt tar på krafterna. ;o)  När jag sätter mig vid datorn läser jag hellre massa andra bloggar än skriver i min egen.

Men så ni vet... vi lever o har det toppen! Kanske skriver jag lite då o då el så struntar jag i det. Ska försöka... men jag lovar inget.

Nu ska jag iaf påskpynta lite medan Kevin sover. Göra en fin dörrkrans o sätta ner lite i en kruka så det blir fint utanför dörren. Får väl soppa o kratta bort lite löv oxå ser det ut som.

Hej sålänge !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra! Man hade ju börjat undra ;)

trevligt med lite uppdateringar så man kan hålla koll på er!!



Hoppas att påskpyntet blev fint! Här blev det bara en porslingskyckling och ett påskris, det får duga tror jag.



kramkram på familjen!

2010-04-01 @ 07:53:40
Postat av: Sofie

Vad händer i påsk förresten?

2010-04-01 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0